Beste leden,

We mogen weer open!!!

Woensdag 19 mei vanaf 6 uur ‘s morgens openen we met groot genoegen onze deuren en zijn jullie weer van harte welkom!

We hebben de afgelopen weken zeker niet stil gezeten en zijn druk bezig geweest verschillende apparaten en tools te vernieuwen. Net als na de vorige sluiting is het nog steeds belangrijk dat de bezoekers 1.5 meter afstand houden.

Wat betekent dit voor jullie?
Desinfecteer je handen bij binnenkomst; er staat een hygiëne-zuil bij de fitness ingang. Hou je aan de 1,5 meter afstand tijdens het sporten. Maak het apparaat direct na gebruik schoon, er staan voldoende hygiëne middelen. Bij de vorige heropening hebben we veel klachten gehad over leden die de apparatuur en tools niet hebben schoongemaakt na gebruik. Twijfelt u of dit is gebeurd, doe dit dan voor de zekerheid nogmaals. De medewerkers van de Ridderhof zullen via camera’s controleren of leden de apparatuur schoonmaken. Mocht dit niet gebeuren, blokkeren we de badge van deze personen. Kortom, toon respect voor elkaar.

We gaan ervan uit, dat iedere Ridderfitter zijn/haar verantwoordelijkheid neemt!

• We vragen iedereen afstand te houden en groepsvorming tegen te gaan. We willen niet nogmaals dicht.
• Je bent verplicht een handdoek mee te nemen en deze te gebruiken.
• We kunnen maximaal 15 bezoekers tegelijk ontvangen.
Omdat Ridderfit 18 uur per dag open is, wij weten hoeveel bezoekers er gemiddeld voor de Corona-crisis binnen waren, denken wij dat dit geen problemen met zich mee zal brengen.
• Ieder lid sport maximaal 90 minuten.
Zo geven we iedereen de kans om te komen sporten. Dit wordt bijgehouden via de camera’s en ons badgesysteem.

In- en uitchecken in Ridderfit. Hoe doen we dit ook alweer?
Om het maximaal aantal leden in de fitness niet te overschrijden, is erbij de vorige sluiting een extra badgereader geïnstalleerd. Dit betekent, dat je bij het betreden van de fitness je badge verplicht bent aanbieden. Ook bij het verlaten van de zaal ben je verplicht de badge aan te bieden om de deur
weer te openen.

Vergeet je de badge aan te bieden (en loop je achter iemand aan de zaal in) kun je met je eigen badge niet meer door de deur naar buiten. Biedt dus de badge ALTIJD aan en vergeet deze thuis niet!
Bij het ‘niet aanbieden’ kun je een volgende keer niet meer naar binnen en dat is natuurlijk heel vervelend. Bij problemen, verloren badge of een geblokkeerde badge kun je contact opnemen via info@ridderfit.nl of via Facebook Messenger. Wij proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

We zijn heel blij dat jullie weer kunnen sporten, elkaar weer kunnen ontmoeten en je doelen van voor de sluiting weer kunt oppakken. Wij bieden jullie ook weer de mogelijkheid om samen met onze instructrice Linda een nieuw schema te maken.

We kijken er naar uit jullie weer te zien, tot snel!!

Sportieve groet,
Het Ridderfit Team.